Pages

Tuesday, 19 April 2011

Sawah Padi Belakang Rumah

Weh..mai sini tengok. Gambar-gambar keliling rumah aku. Satu hari masa tu tengahari panas terik, aku ajak sepupu aku pi bergambar...
Gambar-gambar ni aku shoot menggunakan kamera handset Sony Ericson 5 MegaPixel sepupu aku punya. Kebanyakannya adalah kat belakang rumah sebab luas sket pemandangan dia...

Ni depan rumah aku seberang tali air. Aku guna khidmat sepupu aku untuk shoot gambar aku sendiri.

Ini la sepupu aku,Iqbal.

Kat sini adalah port melepak aku ngn sepupu sepapat aku. Lepak kat sini syok gila dengan angin sepoi-sepoi bahasa sambil makan buah pelam cicah sos buat sendiri.

Ni sawah padi Pak Cik aku...

Dah ar tu sikit-sikit. Lain kali la pulak aku post gambar-gambar.

Sekian...har..har..har..haruan..

6 comments:

saya gemuk saya comel..^^ said...

kat mane nih..cntik..saya dr kecik teringin nk celup kaki dlm sawah padi..haha..tp xdpt2

AZIZUL MIJAN said...

ni kat rumah sy ler...haha..
mai la ke rumah bwk geng2, tahun melawat malaysia kan..

saya gemuk saya comel..^^ said...

dpt karipap x dtg umah awk..hihi..siyes cntik..buley buat outdoor wedding photoshut neh..ngeh3

AZIZUL MIJAN said...

laa..karipap je?haha..cok udang ngn donat pun ada kalo nak..
stkt ni xda org buat lg weding photosoot kt sni, kalo awk nk buat, maka awk akn jd org pertama la yg buat kt kmpung ni..haha..

saya gemuk saya comel..^^ said...

bertahun lg la kalu nak tunggu saya kawen..haha..saya terimagine drama nur kasih..yg kat tepi sawah tu..alah romantiknye..hihi..kg kat mana ni?

AZIZUL MIJAN said...

kt semanggol,perak.. dekat je ngn bukit merah laketown...tp dlm nur kasih tu sawah padi dia lg lawa..

Post a Comment